LOGÓ és CÉGES ARCULAT
A logó (embléma) egy adott cég vizuális ismertető jele, amellyel megkülönbözteti magát a piac más szereplőitől, a felismerhetőséget, azonosíthatóságot szolgálja. Tudatosan megalkotott színvilággal, grafikával kell rendelkeznie tevékenységi körének és célcsoportjának megfelelően. A logó a céges arculat alapköve. Egy jól meg-tervezett céglogó és arculat többletértéket sugall, sőt „öltözteti” a céget, ezért nem mindegy, hogy egy cég mit közöl, üzen magáról a piac más szereplői és célcsoportja felé! Egyre többen felismerik Magyarországon a szakember által jól megtervezett, tudatosan kialakított egységes céges arculat fontosságát és hajlandóak erre áldozni is (főleg, ha sokszor nem is kerül olyan sokba, mint gondolják) és egyre kevesebben próbálnak ezen spórolni és házon belül összebarkácsolni. Hiszen egy cég vizuális megjelenése és a ráépülő reklámok hosszú távra szólnak, minősítenek is, egy üzleti tárgyalás során vagy megelőzően (névkártyától a weboldalon át akár az autódekorációig) sokszor ezzel találkozik először ügyfelünk, fontos üzletek múlhatnak rajta. Ezért nem mindegy, milyen cégünk megjelenése és akarunk-e javítani rajta. Ebben segít az IndigoBox Design.
Kezdő vállalkozásoknak indulásként a „Kisarculati csomag”-ot javasoljuk kedvező árfekvésben, amely az alapvető arculati elemeket tartalmazza: céglogó, névkártya, cégespapír tervek.
A cégarculathoz a fentieken kívül még sok elem tartozik, úgymint weboldal, céges mappa, kiadványok, ruházat, cégtáblák, eligazító és dekorációs táblák, cégautók, stb.